Täydellinen markkinoinnin aloituspaketti pienyrittäjälle

Logo, yritysilme sekä brändin mukaiset valokuvat antavat parhaan mahdollisen pohjan markkinoinnille. Lawli Oy:lle tehtiin nämä kaikki, alla näet lopputuloksen.

Logo, yritysilme ja valokuvat

Lawli – Juridiset palvelut kokonaisvaltaisesti säätiöille, osakeyhtiöille ja startupeille.

Prosessi

Lähdimme Johannan kanssa yrityksen toiminnan ja tavoitteiden määrittelystä. Puhuimme yrityksen tyylistä, Johannan omasta persoonasta, kohderyhmästä ja siitä miten kaikki tämä tulisi koostaa yhteen.

Lopputuloksena syntyi selkeä ja vahva logo sekä raikas moderni ilme joka erottuu alallaan positiivisesti.

Ohjeistus pitää ilmeen selkeänä

Yritysilme kootaan yksiin kansiin. Sitä kutsutaan graafiseksi ohjeeksi tai mikäli se on laajempi kokonaisuus sitä kutsutaan brändikäsikirjaksi.

Graafisen ohjeistuksen tehtävä on varmistaa laadukas ja yhtenäinen visuaalinen ilme kaikessa viestinnässä. Yhtenäinen ilme ja sen yhdenmukainen käyttö lisää brändin tunnistettavuutta ja laatumielikuvaa.

Ilme koostuu pääpiirteisään logosta, väreistä, grafiikasta, typografiasta ja kuvien käytöstä. Dokumentissa on määritellään näiden elementtien sallitut ja kielletyt käyttötavat, sekä annettu esimerkkejä niiden käytöstä.

Edellinen
Edellinen

Markkinointiviestintää | Devikone Oy

Seuraava
Seuraava

TAPAHTUMAKUVAUS | Aito Siiderifestivaali 2023