Sisustusakatemian
brändistrategia ja -muotoilu

Olen tehnyt töitä Sisustusakatemian ihanien naisten kanssa jo ennen yrittäjyyttäni. 2023-2024 sain kuitenkin ohjata ja toteuttaa tähän asti laajinta projektia jonka tarkoitus oli löytää Sisustusakatemian markkioinnin peruspilarit paikoilleen.

Työstimme brändistrategiaa yhdessä yrityksen keskeisten päättäjien kanssa useassa brändipäivässä, joiden aikana koko yrityksen suunta ja ajatus kirkastui.

Ymmärtääksemme paremmin Sisustusakatemian kohderyhmää, teimme myös laajan kyselyn potentiaalisille asiakkaille. Sen pohjalta saimme käsityksen mitä kohderyhmässä ajatellaan brändistä. Lisäksi tein useita puhelinhaastatteluja nykyisille asiakkaille, eli Sisustusakatemian opiskelijoille. Näiden kautta saatiin arvokasta tietoa brändin nykytilasta ja toisaalta myös asiakastyytyväisyydestä. (Joka muuten oli aivan priimaa.)

Tämän pohjalta uudistin yrityksen brändi-ilmeen vastaamaan paremmin uutta strategiaa ja suuntaa.

Seuraava
Seuraava

Markkinointiviestintää | Devikone Oy